Služby

Nadupané ID.4 GTX na trati 6. Ejoin Green Rally

Nadupané ID.4 GTX na trati 6. Ejoin Green Rally

Nadupané ID.4 GTX na trati 6. Ejoin Green Rally

52. Barum Czech Rally Zlín se našim městem prohnala doslova jako vítr. Ještě před týdnem bylo město plné lidí, na náměstí stála startovní a cílová rampa, město opravdu žilo. V EURO CAR Zlín, kteří jsou členy skupiny AUTO UH, jsou nadšenci do automobilového sportu a „barumku“ vnímají jako svátek. A právě proto se rozhodli opět účastnit vloženého závodu automobilů s alternativním pohonem s vozem Volkswagen ID.4 GTX.

6. ročník Ejoin Green Rally se uskutečnil v termínu 19. – 20. 8. 2023 a prostřednictvím harmonogramu nabízel velmi zajímavou trať o celkové délce 205 kilometrů a dokonce tři kompletní rychlostní zkoušky z hlavního programu barumky, jmenovitě Slušovice, Pindulu, Halenkovice a třešničkou byl plochodrážní ovál v Březolupech. Kromě vlastního závodu v sobě Green Rally skrývala i kulturní rozměr v podobě unikátní návštěvy ZOO Zlín, která je považována za jeden z klenotů ve svém oboru.

„Naše dealerství v letošním roce slaví kulatých 30 let. Přesně tak dlouho společně s našimi zákazníky rosteme a tvoříme pevná obchodní partnerství. Do letošní Green Rally jsme vyslali posádku, která reprezentovala nejen nás, ale také našeho obchodního partnera MPL Stavebniny. Za volant totiž usedli Petr Chytka s Jiřím Bartoňkem.,“ sdělila Jitka Šenkyříková, prokurista EURO CAR Zlín.

Ještě před vlastní soutěží byla posádka EURO CAR Zlín vybrána mezi ty, které se se svými vozy představily na divácké speciálce v ulicích města Zlína v pátek v podvečer. Vstříc soutěžní trati se však posádka vydala  až v sobotu 19. srpna, lehce po 13. hodině, kdy černé VW ID.4 GTX sjelo ze startovní rampy před zlínskou radnicí. Z harmonogramu bylo jasné, že zmíněný vůz projde opravdu důkladným testem. Na posádku totiž čekala okruhová rychlostní zkouška ve Slušovicích a hned po ní následoval slalom na letišti Bílá Hlína. Oba tyto testy prověřily velmi důkladně dílenské zpracování vozu i jeho jízdní vlastnosti. Etapa byla zakončena dojezdem do Zoo Zlín a společnou fotkou před zámkem.

Nástup do nedělní etapy byl překvapující, když se jako první vůbec prohnala Green Rally po trati legendy s názvem Pindula. Dále trať zavedla Petra s Jiřím na známá místa u rybníka Kapřín a letiště nad Biskupicemi. Zde byly testy zaměřeny opět na schopnosti řidiče a ovladatelnost vozu. Pak ale přišla třešnička v podobě šotolinového plochodrážního oválu v Březolupech. „Slušovice nádhera, Pindula je opravdu těžká zkouška a je potřeba hodně přemýšlet, ale ty Březolupy, to jsme si opravdu užili. Byla to velká zábava, dokázali jsme se i sklouznout, pohon 4x4 fungoval skvěle, opravdu mě to bavilo a úplně jsem zapomněl, že jedu elektrikou (pozn. elektromobilem),“ řekl nadšený Jiří Bartoněk. Závěrečným měřeným úsekem byl ten s názvem Halenkovice. Zde se Green Rally trefila svým harmonogramem mezi velké kluky Star Rally a Power Stage Barum Czech Rally Zlín.

A jak hodnotí celou akci navigátor, Petr Chytka? „Kdo mne zná, tak ví, že jsem velkým fanouškem klasických automobilů, avšak tady po tomto testu se většina mých předsudků rozplynula. V EURO CAR Zlín  jsme jej vyzvedli dva dny předem, seznámili se s ovládáním a vydali se na trať. Přes svou váhu a výšku je auto hbité a stabilní, jede se v něm velmi příjemně a interiér patří mezi ty nejlepší. Upřímně mne doslova překvapilo, nikde jsme jej nešetřili, pokud jsme mohli jet rychle, tak jsme na to šlápli, abychom jej řádně otestovali. Green Rally je opravdu velkým zážitkem, tady to není až tak o rychlosti, jako spíše strategii, orientaci a hlavě. Pokud to půjde, příští rok chceme jet znovu a rádi budeme EURO CAR Zlín znovu reprezentovat.“

Team EURO CAR Zlín  po první etapě figuroval na předních příčkách stejně jako vloni, avšak oproti loňskému roku se opět změnila posádka a opět byla zaplacena nováčkovská daň. Snad se podaří tuto nadšenou posádku udržet a okolnosti jí dovolí startovat i příští rok. V konečném účtování tak můžeme jediného zástupce s VW na přední masce spatřit až na 11. pozici v kategorii vozů s čistě elektrickým pohonem.

Vozidlo VW ID.4 si můžete vyzkoušet také v EURO CAR Zlín, zde je k dispozici v zářivě bílé barvě a pokud hledáte prostorný vůz, v dealerství najdete a můžete vyzkoušet také další elektro vůz VW ID. BUZZ. Tohle černé GTX se vrátilo zpět do flotily importéra Porsche Česká republika, odkud bylo pro Green Rally zapůjčeno, za což mu patří velké poděkování.

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Milí zákazníci,

srdečně Vás zveme na Adventní snídani plnou vánočních chutí, vůní a pohody do našeho autosalonu. Těšit se můžete na lahodné občerstvení, vánoční atmosféru, příjemné setkání s naším prodejním a servisním týmem a možnost prohlédnout si naše novinky a akční nabídky.

Snídaně se uskuteční ve čtvrtek 5. prosince, pátek 6. prosince a pátek 13. prosince 2024, vždy od 7:00 do 11:00 hodin.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na info@eurocarzlin.cz.

Těšíme se na Vás a věříme, že si s námi užijete krásné adventní ráno!
Tým EURO CAR Zlín

Kontaktujte nás

E-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.